心惊胆战的一个早上

今朝因为想测试吓个无盘网,设左我部notebook个bios做network boot。起初一切顺利,部notebook如预期般可以boot到入系统,也如预期般可以运行所有测试程序,更出乎意料的可以使用到部份需要驱动的硬件,如显卡、网卡、声卡、USB、1394等。

完成测试后boot机,同时重启部无盘服务器。正常的重启部notebook,按F2进入BIOS设置,但部机在检查完硬件后就停左系鼠。心谂,可能等多阵就得,点知等左成3~4分钟都系0甘。Cap lock, Num lock等正常,Ctrl-Alt-Del、Power制都完全无反应。无计,拔电(包括电池及电源)再开机,都系一样。试吓唔入BIOS,等个PXE timeout,一样系得个等字。重复试左几次,完全无分别。

上网查吓有无人有类似经验,又上过去Sony online查(部机系Sony PCG-V505GP),都无结果。而且发现1. Sony的售后服务极差;2. 无人有类似经验;

即时有个画面涌上心头 -- 当有不幸的事件快要降临到卡通片既主角身上时,都会有一道黑气从下向上升。心谂,无计啦,要入厂啦,仲要比唔知几钱人赚啦。

突然,一个灯泡系我个头顶着左(仲有“叮”一声),部机背面有个reset制架,不防一试!好,试就试,最多就系比钱搞掂0者,唔会因为我襟过个reset而贵D呀?

Reset左部机,果然可以入到BIOS啦。即刻重新改过哂D设置,save, reboot。

System not found!?

再入BIOS检查一次,都系正常。搞咩呀?点解个天0甘对我架?我前世就算系杀人犯,都唔好搞我部机呀!!

再reset一次,再入去BIOS检查。噫,原来reset完BIOS,第一次系认唔到IDE架!!0甘我知点做啦!

果然,今次BOOT到入系统,正常上到网,正常想将矩写底,正常0甘...蓝屏!!

久违了既蓝屏,我差唔多成年几未见过既死亡蓝屏,我今日又见到矩!!都唔使我襟制,矩自己就reboot左!

再boot过入系统,一步一惊心,又见到个chkdisk,又搞左成2分几钟,又...无事。

终于入到login,正想输入密码。唔想见到既野,唔系讲几句“我见你唔到”,就真系唔会见到既。今次系系统退出提示,又系Ctrl-Alt-Del同Power制都无反应,又系要拔电。

再入多次,反正而家想比钱人赚,人地都未开工。

可能真系“天将降大任于斯人,必先劳其根骨,饿其体肤”,竟然今次系顺利入到,而且仲打完呢编野都无事(仲有几只字0者,比我打埋矩啦,唔该)。

总结:
1. 下次唔好再搞自己部机,要搞搞人地过部。
2. 意外呢样野,真系意料之外既,每次都会有新花式。
3. 时时刻刻都要保持危机处理既警觉。呢几日都无备份资料呀。
4. Sony既customer support真系好差。

posted on 2005-07-22 09:39 毒菇求Buy 阅读(269) 评论(0)  编辑 收藏 引用 所属分类: Others

只有注册用户登录后才能发表评论。
<2005年7月>
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

导航

统计

常用链接

留言簿(7)

随笔分类(133)

随笔档案(111)

文章分类(65)

文章档案(53)

相册

收藏夹(30)

BLOG

Book store

Graphics Design

搜索

最新评论

阅读排行榜

评论排行榜